Meta vendosi të lançojë vërtet një version me pagesë të rrjeteve të saj sociale (Instagram dhe Facebook). Kompania e themeluar dhe e udhëhequr nga Mark Zuckerberg do t’u ofrojë përdoruesve evropianë mundësinë për të paguar një abonim mujor për të përdorur Facebook dhe Instagram pa reklama.
Kjo është – ia vlen të nënvizohet – një mundësi, jo një detyrim. Në kuptimin që përdorimi falas i dy rrjeteve sociale është ende i parashikuar dhe i garantuar. Në fakt, ata që vendosin të mos regjistrohen për një abonim do të mund të vazhdojnë t’i përdorin këto shërbime falas, por duke vazhduar të shohin edhe reklamat që shpërndajnë dy rrjetet sociale. Puna, pra, është në algoritmin që zgjedh reklamën: sepse logjika është “ose paratë e tua, ose të dhënat e tua”, që Meta të vazhdojë t’i ofrojë këto platforma falas, do të duhet t’i marrë paratë nga diku.
Vendimi për të nisur planin e abonimit u njoftua nga vetë kompania Menlo Park: «Ne besojmë fort në një internet falas të mbështetur nga reklamat dhe do të vazhdojmë të ofrojmë akses falas në produktet dhe shërbimet tona, pavarësisht nga disponueshmëria e ndryshme ekonomike. Ne jemi të përkushtuar që të ruajmë informacionin e njerëzve privatë dhe të sigurt, në përputhje me rregulloret tona dhe Rregulloren e BE-së për Mbrojtjen e të Dhënave”, shkruhet në shënimin e publikuar nga Meta.
Që nga nëntori
“Për të qenë në përputhje me rregulloret evropiane në zhvillim të vazhdueshëm – vazhdon kompania e Mark Zuckerberg – ne po prezantojmë mundësinë e marrjes së një abonimi në BE, Europën Juglindore dhe Zvicër. Në nëntor (data duhet të jetë data 6, por nuk ka asnjë konfirmim zyrtar ), ne do t’u ofrojmë njerëzve që përdorin Facebook ose Instagram që banojnë në këto rajone mundësinë që të vazhdojnë t’i përdorin këto shërbime të personalizuara falas me reklama, ose të marrjes së një abonimi për të ndaluar shikimin e reklamave. Informacioni i personave që vendosin të abonohen nuk do të përdoren për reklama.”
Sa kushton
Por sa kushton një abonim në Facebook dhe Instagram? “Në varësi të faktit nëse zgjidhni të aktivizoni abonimin në ueb apo nga celulari – shpjegojnë më tej nga Meta – kostoja do të jetë 9,99 euro në muaj në ueb ose 12,99 euro në muaj në iOS dhe Android respektivisht.
Pavarësisht se ku blini, abonimi juaj do të jetë i vlefshëm për të gjitha llogaritë e Facebook dhe Instagram të lidhura me Qendrën tuaj të Menaxhimit të Llogarisë. Deri më 1 mars 2024, abonimi juaj fillestar do të jetë i vlefshëm për të gjitha llogaritë e lidhura me Qendrën tuaj të Menaxhimit të Llogarisë.
Nga data 1 mars 2024 e në vazhdim, për çdo llogari shtesë të futur në Qendrën e Menaxhimit të Llogarive të përdoruesit, do të aplikohet një kosto shtesë prej 6 euro në muaj për abonimet e abonuara në ueb dhe 8 euro në muaj për ato të aktivizuara në iOS dhe Android”.
Rrjetet sociale me pagesë
Ky është një veprim absolutisht i rëndësishëm për lëvizjen e mediave sociale me pagesë. Sepse për herë të parë ne kalojmë, konkretisht, nga teoritë në fakte. Duhet mbajtur mend se i pari që krijoi debat, dhe që eci në këtë drejtim, ishte Elon Musk, i cili pasi bleu Tëitter (tani X) shtyu përshpejtuesin e planit të abonimit.
Megjithatë, në këtë rast situata duket ndryshe. Sepse Meta, ndryshe nga X, tani për tani nuk duket se ka një plan që të ofrojë një shërbim tjetër për ata që abonohen, përveç një aspekti thjesht reklamues. Është e qartë, megjithatë, procesi sapo ka filluar. Dhe e ardhmja e mediave sociale së shpejti mund të rishkruhet.