18 Maj, 2024
Tirana, Albania
Kryesore Lajme nga vendi

Kryqëzata e Melias në Shqipëri/ Gjigandi spanjoll planifikon 4 hotele të reja

Gjigand ndërkombëtar i hotelerisë, grupi Melia, ka vendosur të zgjerojë ndjeshëm investimet në Shqipëri. Lajmin e ka bërë të ditur gazeta spanjolle, El Pais, e cila ka intervistuar CEO-n e kompanisë, Gabriel Escarrer.  “Melia ka katër projekte të tjera në Shqipëri deri në arritjen e 1600 dhomave brenda vitit vitit 2026,” deklaroi Escarrer.

Aktualisht Melia ka 3 hotele në Shqipëri. I pari ishte Elisa, një hotel me 46 dhoma në Tiranë i lidhur me Melian. Hoteli i dytë ishte Sol Tropical në Durrës me 4 yje, ndërsa hoteli i tretë është Melia Durrës, hoteli me 5 yje në Gjirin e Lalzit.

Melia Durrës është aktualisht hoteli më i madh në Shqipëri, me 471 dhoma, 12 bare e restorante si dhe SPA dhe kazino.  

“Ne kemi në plan që deri në 2026, të hapim edhe 4 hotele të tjera në Shqipëri. I pari është në Berat, një bashkëpunim me hotel Tomorin, që do të ketë 120 dhoma dhe hapet vitin e ardhshëm” vazhdon Escarrer. Një vit më pas do të ketë dy hapje të përqëndruara, Palasa Beach Anëtar i Melia Collection, me 142 dhoma dhe Gran Meliá Tirana, me 125 dhoma.

Në vitin 2026 do të hapë një tjetër megaprojekt pushimesh (Sol Fafa Golem), me 460 dhoma. Drejtori i Përgjithshëm i Meliá pranoi gjithashtu se ai është në bisedime me pronarët e Meliá Durrës për të nënshkruar atë që mund të jetë projekti i tetë. “Ka tokë të bashkangjitur me hotelin dhe tashmë jemi në bisedime me familjen Dulaku për një hotel të kategorisë superiore me zhvillim të pasurive të paluajtshme, megjithëse ende nuk kemi nënshkruar asgjë”, tha Escarrer.

Bum shitjesh

Parashikimet e Melias për këtë sezon turistik në Shqipëri janë shumë optimiste. “Shifrat që ne prisnim në vitin e tretë, do të realizohen që në vitin e parë”, theksoi Escarrer. Dhe Spanja do të luajë një rol shumë të rëndësishëm në këtë si treg emetues falë marrëveshjes së nënshkruar midis Meliá dhe W2M, operatori turistik i Iberostar, i cili ka mbajtur një të tretën e dhomave në Meliá Durres për t’i shitur ato në Spanjë dhe Portugali.

“W2M i ka pëlqyer projekti dhe sheh se Shqipëria ka shumë potencial si destinacion. Soltour gjithashtu ka marrë një kuotë tjetër për të shitur në Spanjë”, theksoi ai. Një kërkesë në sezonin e lartë që do të mbulohet edhe nga tregjet e mëdha burimore evropiane (Mbretëria e Bashkuar apo Franca) dhe mbi të gjitha nga Gjermania, Italia dhe Austria për shkak të afërsisë së tyre për t’u arritur me makinë.

Megjithatë, Escarrer siguron se hoteli nuk do të kufizohet në hapjen nga maji deri në tetor dhe se ai është projektuar të jetë funksional për të paktën nëntë muaj në vit dhe madje të mos mbyllet në asnjë moment. “Në sezonin e ulët do të ushqehet nga turizmi vendas dhe tregu italian. Shqipëria është një vend që ka tre milionë banorë, por ka dy milionë të tjerë që jetojnë në vende të tjera, që kanë prosperuar dhe që udhëtojnë shpesh drejt vendit”.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *