Përpara katër ditëve të mërgimit të CEO të OpenAI, Sam Altman, disa studiues të kompanisë i dërguan bordit të drejtorëve një letër duke paralajmëruar për një zbulim të fuqishëm të inteligjencës artificiale që ata thanë se mund të kërcënonte njerëzimin. Lajmi u bë publik nga Reuters, që citonte dy burime konfidenciale.
Zbulimi i njohur si Q* ishte katalizatori që e shtyu bordin e Open Ai të shkarkonte Altman, pionerin e Inteligjencës Artificiale, thanë të dy burimet. Ato cituan letrën si një faktor midis një liste më të gjatë ankesash nga bordi që çoi në shkarkimin e Altman, duke përfshirë shqetësimet rreth komercializimit të zbulimeve përpara se të kuptohen plotësisht pasojat që ato mund të kenë mbi njerëzimin. Reuters nuk ishte në gjendje të shqyrtonte një kopje të letrës. Studiuesit që shkruan letrën nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave për koment.
Sipas një prej burimeve, Mira Murati përmendi projektin e quajtur Q*, për punonjësit të mërkurën dhe tha se një letër i ishte dërguar bordit përpara ngjarjeve të kësaj fundjave. Pas publikimit të historisë, një zëdhënës i OpenAI bëri të ditur se Murati u tregoi punonjësve se për çfarë ishin raportet e mediave, por ajo nuk komentoi saktësinë e informacionit.
Prodhuesi i ChatGPT kishte bërë përparim në Q* (shqiptohet Q-Star), për të cilin disa nga brenda besojnë se mund të jetë një zbulim kycc në kërkimet për superinteligjencë, i njohur gjithashtu si inteligjenca e përgjithshme artificiale (AGI), tha një nga njerëzit për Reuters. OpenAI e përcakton AGI si sisteme të Inteligjencës Artificiale që janë më të zgjuar se njerëzit.
Duke pasur parasysh burimet e mëdha kompjuterike, modeli i ri ishte në gjendje të zgjidhte disa probleme matematikore, tha personi në kushte anonimiteti, sepse ata nuk ishin të autorizuar të flisnin në emër të kompanisë. Megjithëse kryerja e matematikës vetëm në nivelin e nxënësve të shkollave të mesme, marrja e testeve të tilla i bëri studiuesit shumë optimistë për suksesin e ardhshëm të Q*, tha burimi. Reuters nuk mundi të verifikonte në mënyrë të pavarur aftësitë e Q* të pretenduara nga studiuesit.