25 Qershor, 2024
Tirana, Albania
Kryesore Lajme nga vendi

Shqiptarët që bëjnë sukses jashtë/ Andi Çelaj, nga ikja me gomone tek themelimi i Stilcasa Costruzioni

Il Sole 24 Ore

Ai kaloi Adriatikun me një gomone si emigrant: “Mendoj se ky është përkufizimi i duhur, sepse sot jam integruar dhe stabilizuar në mënyrë të përkryer në Marche”. Nga ky rrugëtim nis jeta e re e Andi Çelajt, themeluesit të Stilcasa Costruzioni, një grup nga rajoni Marche që operon kryesisht në sektorin e ndërtimit.

Ishte qershori i vitit 1996: fillimisht Tirana, më pas Vlora, më pas zbarkimi në Otranto dhe më në fund transferimi në Marche për t’u ribashkuar me të afërmit shqiptarë. Një histori personale intensive, që përkon me atë sipërmarrëse.

Grupi që ai themeloi përfshin 4 kompani (tre prej të cilave plotësojnë njëra-tjetrën), ka një xhiro rreth 26 milionë euro dhe punëson gjithsej 45 bashkëpunëtorë të drejtpërdrejtë. “Unë jam i guximshëm dhe nuk kam frikë nga asgjë – thotë ai për veten e tij -. Unë kam ide inovative dhe më pëlqen të kaloj në shtigje të reja.”

Në Shqipëri kishte punuar si murator, njëkohësisht studionte dhe luante volejboll; dikur në Falconara Marittima ai zgjodhi të vazhdojë punën si punonjës deri në vitin 1999, vit në të cilin themeloi Stilcasa Costruzioni.

Dy vjet më vonë ai u regjistrua në fakultetin e inxhinierisë së ndërtimit në Politeknikun e Marche: diploma e tij mbërriti katër vjet më vonë. “Mbaj mend ditën kur mbrojta tezën time – thotë ai –: të rinjtë e diplomuar dhe studentët në pritje menduan se isha një oficer i kontrollit të cilësisë në universitet ose një lajmëtar i ministrisë”.

Grupi i kompanive
Stilcasa Costruzioni është fara që i dha jetë të gjithë grupit: kompania është e specializuar në restaurimin, rigjenerimin e ndërtesave dhe rinovimet, rikuperimin e shtëpive civile dhe industriale dhe, me kalimin e viteve, është hapur edhe për projektimin dhe instalimin e sistemeve termike diellore , fotovoltaike, ere, hidroelektrike dhe gjeotermale. Qendra e gravitetit të aktiviteteve është Ankona. Ai shpjegon: “Ndihem mirë këtu dhe e gjithë zona e Conero është e bukur”.

Rritja e biznesit ishte e shpejtë dhe kjo e nxiti Çelajn të hapte kompani të reja, “secila me një mision të përcaktuar dhe të gjitha së bashku të afta për të realizuar sinergji mes tyre”.

Okasa merret me menaxhimin e plotë të dëmeve që prekin pronat e siguruara, përmes një portali “të projektuar dhe zhvilluar brenda vendit”: një rrjet i gjerë profesionistësh mobilizohet për të restauruar strukturat e dëmtuara nga ngjarjet atmosferike, dëmtimet e ujit, tërmetet dhe zjarret.

“Është një lloj urgjence për drejtuesit dhe administratorët e godinave, të cilët janë të liruar nga të gjitha detyrat. – shpjegon sipërmarrësi -. Një bashkëbisedues i vetëm i brendshëm kujdeset për të gjithë procesin, nga raportimi i dëmit deri te riparimet, deri te shlyerja nga kompania e sigurimit”. Dhe klienti mund të ndjekë statusin e punimeve përmes portalit dhe një aplikacioni në celularin e tij.

Për Celajn, inovacioni është një lloj obsesioni: prej disa muajsh janë kryer aktivitete aty ku është e mundur edhe duke përdorur operatorë në litarë përmes Okasa Acrobatica, «duke eliminuar kështu skelat, të cilat janë struktura pushtuese, edhe nëse është e nevojshme për sigurinë e personelit». Kritikat lidhen me mungesën e fuqisë punëtore: muratorë, përfshirë akrobaci për punë me litarë, topografë dhe teknikë të specializuar.

Vistaconero i transformon pronat në “Bed and Breakfast” të gjeneratës së fundit (qasja dhe shërbimet komunale janë të gjitha të kontrolluara nga distanca), të personalizuara dhe të destinuara për tregun e nivelit të lartë. Rreth tridhjetë janë në ndërtim dhe do të dorëzohen brenda vitit të ardhshëm: 70 njësi banimi, të gjitha të vendosura përgjatë bregut të Adriatikut, duke filluar nga Riviera Conero.

Plani i biznesit parashikon zgjerimin e markës në të gjithë territorin kombëtar dhe më pas zgjerimin jashtë vendit. Fija e përbashkët që mban së bashku të gjitha aktivitetet e ndërtimit është Archeus, një firmë arkitekturore dhe inxhinierike që sipërmarrësi e përcakton si “struktura e të menduarit dhe mbështetëse e grupit”.

“Jemi rritur shumë, por mendoj se ka ende shumë për të bërë,” pranon ai. Në shtëpi ata kanë gjithmonë ide të reja: Geft është marka që përfaqëson aventurën e re sipërmarrëse, edhe nëse ka pak të bëjë me ndërtimin. Bëhet fjalë për një linjë produktesh profesionale për parukieret e grave: »Janë prodhuar në Itali, me një dizajn modern dhe thelbësor, të gjitha të dizajnuara dhe të zhvilluara në shtëpi – parashikon Celaj -. Sepse sfida ime e radhës është vëmendja ndaj personit”.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *