21 Shkurt, 2024
Tirana, Albania
Kryesore

Të pasurit po shtrëngojnë dorën/ Rënie dramatike e shitjeve të Rolex, Patek Philippe dhe mallrave të tjerë luksozë

Bumit më të madh ndonjëherë në orët luksoze zvicerane po i vjen fundi. Për tre vjet, industria gëzoi një rritje të interesit, e cila filloi gjatë pandemisë, kur konsumatorët e pasur – dhe me para të gatshme – të mbërthyer në shtëpi përgjumeshin mbi orët luksoze nga markat ikonike zvicerane.

Kërkesa e paprecedentë për orë nga Audemars Piguet, Rolex dhe të tjerët ccoi në rritjen e eksporteve zviceriane të këtij produkti në nivele rekord, pothuajse 25 miliardë franga (28.5 miliardë dollarë) në 2022.

Por tani, gjërat kanë ndryshuar pasi presionet e shumta po bëjnë dëmin e tyre. Disa – normat më të larta të interesit dhe rritja e lëkundur ekonomike – janë jashtë kontrollit të industrisë. Për të tjerat – rritjet agresive të çmimeve dhe rritja e prodhimit – faji qëndron brenda. Por në fund të fundit, gjithçka po godet mendësinë e shpenzuesve dikur të shkujdesur dhe gatishmërinë e tyre për të hedhur para pafund.

Prodhuesit e orëve po përballen më rënie drastike të kërkesës në muajt e fundit, ndërsa çmimet në tregjet dytësore kanë rënë. Dhe drejtuesit, si ata të markave kryesore historike ashtu dhe ata të markave të reja, që lulëzuan gjatë furisë së fundit – kanë filluar të pranojnë se gjërat po ndryshojnë me shpejtësi.

Ngadalësimi i kërkesës për orët luksoze i bashkohet treguesve të tjerë të dobësisë në të gjithë sektorin e mallrave luksoze, ku kompanitë nga Lous Vuitton deri tek Gucci Kering po raportojnë rënië të shitjeve për shkak të inflacionit dhe recesionit.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *