Ministria e Financave e Maqedonisë së Veriut ka paraqitur kërkesa për financim prej 1.9 miliardë eurosh tek 22 banka dhe institucione financiare kryesore ndërkombëtare për të financuar ndërtimin e një hekurudhe të shpejtë përgjatë Korridorit X.
Korridori X është një rrugë kryesore transporti trans-evropiane që lidh Evropën Qendrore me Ballkanin juglindor. Ai kalon nga Salzburgu në Austri, përmes vendeve duke përfshirë Slloveninë, Kroacinë, Serbinë, Maqedoninë e Veriut dhe Greqinë, duke përfunduar në portin e Selanikut në Greqi.
Qeveria e përshkruan hekurudhën si një projekt transformues të infrastrukturës, që synon modernizimin e sistemit të transportit të vendit dhe forcimin e lidhjes rajonale. Kërkesat për financim iu dërguan institucioneve anembanë Evropës, SHBA-së, Japonisë dhe Mbretërisë së Bashkuar – duke përfshirë Bankën Botërore, Bankën Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH), Bankën Evropiane të Investimeve (EIB), Fondin OPEC, Agjencinë Franceze të Zhvillimit (AFD), bankën shtetërore gjermane për investime dhe zhvillim Kfë, Agjencinë Japoneze për Bashkëpunim Ndërkombëtar (JICA), Morgan Stanley, JP Morgan, Goldman dhe të tjerë.
Hekurudha e planifikuar do të shtrihet afërsisht 200 kilometra, me një dizajn të dyfishtë. Kostot e parashikuara të ndërtimit janë 8.8 milionë euro për kilometër, dhe investimi total përfshin gjithashtu shpenzimet për dokumentacion, shpronësim dhe mbikëqyrje. Buxheti i shtetit pritet të kontribuojë rreth 100 milionë euro.
Mbretëria e Bashkuar, e cila kohët e fundit nënshkroi një marrëveshje partneriteti prej 6 miliardë eurosh me Maqedoninë e Veriut, pritet të garantojë shlyerjen e kredisë – një masë që qeveria thotë se do të mundësojë akses në norma interesi të favorshme pa rritur borxhin publik.
Autoritetet presin përgjigje nga huadhënësit deri në fund të qershorit, me fleksibilitet për zgjatje të afateve nëse është e nevojshme.